EXIT magazin Sajtótermék: EXIT magazin /II. évfolyam .szám/. A megjelenés gyakorisága hetente történik, a kultúrális lapok közé sorolható, ezen belül pedig ez egy ingyenes programajánló magzin /mozi, színház, koncert, paty, könyv, tv, sport, stb./ Terjesztési kör szerint helyi, hisz csak Budapesten talákozhatunk ezzel a lappal. Az újság mérete 1/2-es, 96 oldalból áll és összesen 75 hírdetés ill. reklám található benne. 2/1-es 1db van középn. 1/2-es /mivel ekkora az újság ez teljes oldalnak számít/ 11db van. Ebből 1db hátsó, 1db első belső és 1db hátsó belső. 1/4-es /itt féloldalas/ 14db van. A maradék 50 hirdetés kisebb méretű. 96 oldalból 75 hírdetés, ez nagyon sok, de ez nem meglepő, hisz ez egy kifejezetten rekláminfókat hordozó lap. Mivel programmagazin, így nem csoda, hogy a hírdetések többsége valamilyen szórakozóhelyet /diszkót, pubot, éttermet/ ill. eseményt /patryt, koncerte/ reklámoz. Ezek nagy része a fiatalokat célozza meg /diszkók, koncertek, pizzázók, Bravo magazin, Björn Borg sporttáska stb./ Választott reklám: Rádió 1-es Közgát szilveszter /33.o/ Főcím: Ingyenes korlátlan italfogyasztás! Ez direkt, hisz az előnyt egyértelműen megjeleníti. Még a főcímhez tartozik a Rádió 1-es Közgáz szilveszter felirat is. A szöveg szerintem teljesen rendben van. Rövid és tartalmazza a fontos információkat is. /Én legalábbis szívesebben olvasom ezt areklámot, mint a 21.oldaon találhatót, mert az egy kavalkád, ahogy hirtelen ránéz az ember./ A legfontosabb információk rózsaszín betűkkel vannak írva. A betűtípus azonos -kivéve a főcímet-, csak a színeket változtatták. Fekete, fehér, rózsaszín, szürke. Jól olvasható, jól elrendezett /jobb oldalra/. Tartalma szerintem egy kicsit racionális és emocionális is. A főcímet és az infók egy részét tekintve racionális, viszont ha a kképet nézzük és a nagy HAMVAI PG. feliratot, akkor emocionális, hisz lehet, hogy valaki csak a dj miatt fog elmenni. A háttér jól néz ki, szépen mutat, hogy a szemben helyezték el az infók egy részét. Dominál a kék, a rózsaszín és a fehér. Ezek jól összeillő színek. Ehhez a hírdetéshez ez a legmegfelelőbb reklámhordozó, de még betenném más, a fiataloknak szóló újságba pl.: Bravo, Popcorn, IM stb. Esetleg még plakáton is reklámoznám. A hirdetés fő célcsoportja a fiatalok.